SUMber KeJADIAn SPErma

Ahad, 22 Mei 2011

Seluar dalam basah tengok cerekarama TV3..!


memang kite akui bahawa movie, drama, cerekarama, lestary, kartun, wayang dan sebagainya masih berada pada tahap biasa untuk di kategorikan sebagai canggih, kesan khas terbaik, CGI la, effect sana sini, costume yang menarik, make up yang jelik serta bunyi dan gambar yang babOOm..

kalau nak bandingkan cerita asmara 2 dengan fast and furious 5 memang jauh beza la, sebab dari jalan cerita memang lain, apa bongokla kan bagi contoh aku nie..
maksud aku, macam teknologi yang digunakan bagi menarikan lagi cerita itu..

kite ada boboiboy!
tapi tak secanggih dan meriah transformers..

kite ada KL drift..
tapi tak selaju fast and furios...

but bukan benda nie aku nak cerita laaa!!

aku tengok cerekarama TV 3,
yela rumah aku dah tak ada astro macam rumah pakwe tiri awk..

lakonan NAZMI OTHMAN

abaikan pelakon yang mungkin kachak bagi wanita di luar sana tapi bukan pada aku..

jalan cerita yang menarik!
mampu memberi kesedaran kepada sesiapa yang menonton cerekarama ini..
aku tak berniat nak tulis sinopsis cerita ini..
carilah kat YOUTUBE mungkin ada dah orang upload..
err...

ok!aku mengaku bulu-buluan aku meremang!
sedeyh dan mampu menangis..!

walaupun cerita-cerita yang dihasilkan oleh mereka yang berkhatan masa kecil dulu ini tak secanggih dan berteknologi..

bagi aku, cerita-cerita kita more to kesedaran, balik kepangkuan jalan dan ALLAH Maha Besar, sedeyh dan meremangkan bulu buluan aku..

tapi lambakan cerita hantu seram komedi la, komedi seram berhantu la, seram sikit komedi la dan aksi komedi seram lawak la, juga tak ketinggalan komedi romantis seram aksi lawak..
genre yang aku dah semak nak tengok!

sikit-sikit seram...
sikit-sikit aksi komedi..
sikit-sikit lama lama jadi bukit...
haish!!


tapi aku support local brand kalau cerita yang kesedaran ni!
aku tak banyak tengok wayang..

so, cerekarama TV3 la yang memahami dan banyak cerita yang menusuk kalbu..

ok! kenapa tajuk entri bod o dan agak kelucahan??
sape kate lucah!
seluar dalam basah sebab sedeyh, tisu tak da, kesat air mata dengan seluar dalam, itu yang basah..eheee
tp bukan aku la..
pepatah kowt! -)

cuma aku ada soalan!

kenapa pelakon tak buat dan pahami apa yang mereka lakonkan untuk kehidupan mereka??

dan tiba-tiba mcam terjawab soalan aku bila terjumpa blog brade Salihin Zubir ini...!

cik pelangi pun ada buat entri nie..haish sibuk la minah ni.aha

4 ulasan:

  1. hahah...siot je tajuk post ko...
    nazim hensem la!!!!heh...

    anyway solihin la...mana dtg salih plak...^^

    BalasPadam
  2. aku yengok pakai boxer. so, tajuk kau kene tukar!

    BalasPadam
  3. ye ke??
    x berkesempatan nk tgk smlm...

    BalasPadam
  4. @cik juju: ala,sibuk je, sume nak yg ensem, spe nk yg x?ahaaa ouh!pengaruh abg salih yakob barangkali..

    dale: mgade ah ko, boxer plain ke polka dots?haaaa

    @halimatun: xpew2, tekan kat tajuk utusan ilahi ka entry saya ni, ade download diee..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails