SUMber KeJADIAn SPErma

Sabtu, 16 Januari 2010

Dilema rambut kerinting Giring


GIRING

hahahaaaa..... KErintIng?? GIring?? spew 2??? mcm best je...
ak Ingin jd Mcm rmBut die gakla..
kdg2 trmenung gak...memikirkan msa depan sekiranya xda rambut...wawawaw.. hodoh kot???lala
tp selepas membace artikel nie..semangat kembali untuk mEnyimpan..hahaha

SEJAK awal penampilan Nidji, vokalis kumpulan itu, Giring sememangnya sudah sinonim dengan rambut kerintingnya. Sukar untuk membayangkan rupa Giring tanpa rambut kerintingnya itu. cuBe bayangkn Klu rambut ak plak xkerintng??hahaha

Namun itulah yang sebenarnya diinginkan oleh vokalis kacak tersebut kerana seboleh-boleh dia ingin mencuba imej baru berambut lurus. Bagaimanapun, nampaknya dia mungkin terpaksa menangguhkan hasrat tersebut apabila ramai yang tidak bersetuju Giring meluruskan rambutnya.

"aku pun xsEtuJU..PLZ...puak kita semAKin Pupus GIRIng", ckp ak kpd die,..ceh,mcm knal je giring ni,,,haha

"Tahun ini aku mahu mengubah penampilan biar nampak berbeza sikit. Bosan penampilan saya sama sahaja sejak beberapa tahun ini. Teringin rasanya berambut lurus tapi peminat-peminat Nidji tidak bersetuju aku berbuat demikian.

"Baru-baru ini, sewaktu aku potong sedikit rambut aku, sudah ramai peminat yang memprotes, jadi bagaimanalah aku dapat meluruskan rambut," ungkap Giring.

Akui Giring, dia teringin meluruskan rambut kerana rambut asalnya memang kerinting sejak kecil.

"Kalau aku tidak berambut pendek, aku pasti tampil berambut kerinting. Itu sahaja penampilan aku selama ini," luahnya.

Apa yang pasti, hasrat Giring meluruskan rambut itu turut dibantah pengurus Nidji kerana bimbang peminat akan lari daripada kumpulan tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails