SUMber KeJADIAn SPErma

Rabu, 3 Februari 2010

LeWat ke KELas Boleh meMbunuh..

ahha~
just a simple story...

1. pg ni kls Kul 8.00 pg..( bola Baling )
2. aku bgun kul 7.40 pagi ( nseb bek gurl ak kol..)
3. bergegas naik bas dgn lan die lambat jgak~..
4. smpai kls 8.07 pg(agak2 g2 r) ..wat mke BudOh..
5. Dr. panggIL..dan...

a. " kamu dua org cnie!! knpe kamu hensem sgt...ops bkn..(die xckp pun..) Knp kamu lewat??!!

b. "apa alasan kamu...ckp dgn saya..." (erm2..ermm...)

c. "wish slamat pagi ke sejahtera ke pada saya..hormat Lec kte.."( sori sir..lupe wish..)

d. "ckp kpd i", kamu nie mggu lps pun lmbt jgak kn? ni knp lmbat lg..."( aku yg kne)

e. " tulis nama..."(aku lg..)

f. " sapa rambut panjang pergi ke depan..."(aku pun kena!)

g. "kne motivate2..."

h. "sekarg kamu sem 2,..tentg perangai kamu.. sem3, 4 n......saya dah knal kamu, n akn mengajar kamu...( khas utk aku!!..!emm)

i. "start kelas......"


moraL:
1. pentingkan disiplin..
2. jge tngkah laku,jgn dtg lmbat!!
3. aku dah kne MArk!
4. Hormat Lec. kte...
5. Mari memoTong raMbut..


kami mahu berubah...
sOri 2 our Lec...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails