SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 20 April 2010

SapE ciPta zip??

seMua OrUng PernaH rasa lapar..
tipU kalAu die oRUng, die xpernah lapa...


Zip selUAr..
semUA oRang ada Zip..
kaLau zIp mestiLAh dekAt selUar..
kaLAu kOwuNk xda SeLuar, or xpernah pakai seLuar maybe korang xda SeLUar so xkenal la apEw iTu zIp..!!


haaa~~
semALAm akU MAkan kat kAfe..denGAn henseM g MAkan paKAi seluar JEan!!
denGAn hensem ak berjaLan..raMai owG memandang aKu, diorang macAm xPernah tgk oorang hensem kai seluar jean ke kAfe...
then..Mmber2 ak tibe2 ketawA...n tegUr akU!!
weh?? ZIp ko xTuTOp!! haaa!!!

akU..dengAn serTa merta BerbICara:

aKu= haa?? weh?? seluar aKu memAng MAcam nie XbOLEh zIP..
member2=eleh2..yela 2..ziP xtUTOp!
akU=memang seluar aku Zip die Rosak..( lantas ak DUduK)..

sedang dioranG lekA aku Pun PErgi JAuh2...KAlAU boleh aku NaK pinDAh U terus..
N aKu Zip kAn suAr aK!!!
hahaha...

NmpAk x POLITik Yang ak buAT menGELAkkn diri diMALUKaN..
so..
amaLAKAn!! pkaI sUAr xZIp..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails