SUMber KeJADIAn SPErma

Isnin, 10 Mei 2010

AbAng xKAya.. TApI BerciTA-cITA jAdie KAya!!

suMe owg kat DuniA nie nk Kaya..
Bg Yang dah kAya cube MiskIn PLak..
BagI yg Miskin meh kaya meh tp Jgn terjebak dGn SKIM CEPAT KAYA...

pada hari khamis yg Lepas, aku dikejUtkan denGAn Bunyi Jam HP noKia stoKin uNtK bGun suBuh..tp MAlaNgnye ak xpernah sedar jd ak xdikejutkan la kn.. haaa...
pada hari itu aku Yang beraDa di Lumurt BerhaK untuK perGi Kew HUKM meneMAni MAk cIk sedarA aku Wat apoIntmenT mata die,n sedikit tntg maKcik Aku :
1. die gUrL..
2. ade SUAmi..
3. Suami die LElaki..
4. 6 anak LelaKi..
5. dIe Guru BEsaR seKolaH..

......oK? ckup cte pasaL makcik aKu..n geraK pas asAr smPai Kl ISyak coz jaLAn agak sesaK.. bLe saMPAi perUt LApar, tbe2 ujan turun seperti memaHAmi PerutKu yNg Lapar ini.. tp yanG bestnya smPai2 jew uMA sedara Aku nY sedara Nie... aKu dihIdaNgkan dengAn maKAnan Luar Negara. antAranYA :

1. kurma ( araB)
2. Kek kuNing ( chIna )
3. GUyabAnO PLUS ( chiNA )
4. buaH kiWi ( cHina )
5. AngGur KeriNg ( AussIe )
4. CokLAt ( Obersea )
5. air MAsak ( MALAysiA)
6. mAcam2...
7. karipap ( sekereT REsePi )

PEgh!! memanG MAsyuk La... dah La LApar..tbE2 perUt aKu KEna KEjutan bUDaya MAkan benDa-benda Macam 2... patoTLA, sedara aku nY sedAra ni DATUK rupanya, Owg kaya der.. mana XkayA, Keta BAnyark, ASTRO ( B-Yond ), Tv ( SAMSUNg SLIm ), PS3, macam2 la...!!
meMAng Aku saNgaT terUJa.. tIba-tIba bercita-cita naK jadi KAya... InsyALLAH..
rumah die Luar nmpak sIMpLE jew..DAlam McM KondO der.. 3 BILik die PAnjaNG gyLer n BesaR, agAk KAlaU ko GUling dari Pintu MAsuk smPAi Ujung MemaNg MAkan MAsa 3 hari r..nmPAk x panJAng die cmNe??haha

2la..blajar pandaI dapat la sume 2..

Info =
1. ank die SebaYa aKu PAkaI VIOS der...( Jeles ) aku ade r gaK.. mOto Wave!haaa,,,
2. tp diowG KAya yG xKedEkut n MEsra..
3. ak KempUnan nAk Men PS3 die..sbb aNk die dah tdO AwaL..
4. KAriPap SECRET RECIPE suMpa!!! besaR gyler!!! kLu kowg Pernah mAkan kowg tau r besar die mcm mne..ingt Kat secRet recIPe ade kEk jew..rupnya...kakaka karipap pun ader..
5. DATUK nie badan die...MemaNg BEsar Gyler..heee

NaK jd Kaya N KAyAkan FAMIly aku..amIn!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails