SUMber KeJADIAn SPErma

Rabu, 26 Januari 2011

babi dan sepasang stokin merah..

yep!!
sekarang dah masuk minggu ke empat! di universiti aku dan wilayah-wilayah yang sama waktu dengannya..~!

minggu ini juga sangat menduga kegulungan rambut dan kelonggaran seluar getah aku menghadapai pelbagai kerja yang mampu menjadikan aku menantu yang baik..!!

cerita kisah babi!
ok..babi ini adalah nama sebenar bukan seperti manusia yang suka-suki buang dan bakar bayi itu memang
babi( bukan nama sebenar )...


kenpa dengan babi??
apa salah babi??!
ok!
aku tercampak di KEM TEMPLER RAWANG. untuk kelana.. ok!
sedang asyik menjeling-jeling awek logistik terpaksa tinggalkan dia..haha! sebab ke kem itu..

tbe2 dah malam..
aku malas nak cerita apa jadi masa pagi,semua itu macam
kem RAHSIA TARIKH LAHIR ANDA je...

bila malam!! aku xtido,dengan harapan dapat jadi peserta terbaik kem..(ok,bohong..)
sedang asyik aku melayan keheningan malam sambil menghayati dengkuran rakan-rakan..

tiba-tiba!
hadir 2 ekor babi hutan...
bila aku cakap babi hutan,dia ade bulu,
yang warna pink,adalah patung babi atau babi bandar..
sila alert..ahha!

amik ko!
dekat 12 ekor babi datang ke tapak kem,mencari-cari seluar dalam dan baju dalam yang ada bau daging..
eh bukan!
babi ini xgila sex,mereka menyodok tempat sampah!
12 ekor babi
ditemani
1 ekor baapak!!!
iNI gila babi punya babi besar gila babi ini!ketua..sangat metafora ayat aku nak tunjukan babi ini besar..


.....aku cuak! ak kejut beberapa member sejawatan aku menghalau babi-babi dan khinzir itu..
tidak ketinggalan seorang budak cina!ahha!

dia sangat teruja dengan babi ini!

fakta menarik dari dia tentang babi ini :

1. KIUTNYE babi
ii ini!! ( die kejar...)
2. eh! betullah ade babi pun...( die ingt kteowg tipu)
3. dia nak sentuh babi hutan sebab dia kata babi hutan akan bagi ONG!
4. daging babi hutan sangat mahal berbanding babi pink
5.daging babi hutan sedap masak kari ( katanya...)
6. dia xpernah juga jumpa babi sebabi ramai macam ni..
7. dia berkejaran dengan babi itu...

ok sekian!

sila tapis artikel ini!ahha

7 ulasan:

  1. hahaha.. lawak btol dak cina tuh.. kim slam kat die eyh.. :P

    BalasPadam
  2. hhahaahahahah...nape la aq x de mase babi tu ade mlm tu....klu x mesti aq dpt saksikan si budak cina tu punye keterujaan...hahhahahahaahah......

    BalasPadam
  3. hahahha.. aku ada d tempat kejadian... hahahahha

    BalasPadam
  4. hehehe lawak2..babi owh babi :P

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails