SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 21 Jun 2011

hurmmmm, nasi lemak tetap ada sambal.


Ok!
aku mengaku yang aku memang selalu ketepikan blog ini..
dan bertambah menjadi-jadi apabla aku rasa aku lupa dah pasword nak log in blog nie!
melampau sangat bagi seorang pekerja warong macam aku ni boleh lupa semua benda simple tu kan?
nasib la dah tersave segala maklumat kat lappy nie..

abaikan la syair panjang berjela kat atas..
entri terakhir aku yang bongok konon beria nak terjah blog follower segala bagai..
tetapi harapkan nasi, nasi dah jadi bubur...
tak da nya aku pergi tengok satu pun..
bukan sombong beralagak dan tak da wawasan..
cuma entahla..
hurmmmm..
sorie you all! gedix, mana ada sapae-sape baca blog ko sperma weh!

ok daaa!!!

entri panas badan untuk dapatkan semula mood sperma berenang..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails