SUMber KeJADIAn SPErma

Khamis, 13 Oktober 2011

kerana sebungkus kopi O ais


woi!
woiii!
woi!
oi!
o!
w!

ahah! lama kan aku tak menulis nie..
hurmm.. pena aku dah habis dakwat, mata pensil dah tumpul, pemadam dah nipis, pembaris dah patah dan ubat pensil tekan tekan dah habis! ok?merepek kan?
tula sebab sebab aku lama tak menulis!

rindu weh tiba tiba nak menulis!

kerana sebungkus kopi O ais, aku terus rasa nak menulis semula! =)

ok!aku baru je pulang dari warung SIAM ( nama saintifik ), kenapa nama kedai nie macam tu? mungkin sebab Boh! abe! Boh! yang memasak, amik pesanan dan tukar siaran TV kat situ orang SIAM ( kelantan kowt) ..

ok! aku pesan kepada member aku yang nak keluar makan, saya cakap " awak... belikan saya kopi O ais ok?.." seraya dia menjawab.." ok.."
20 tahun kemudian, die balik..
woi! mana air aku?
errr....tertinggal weh kat kaunter ! dah bayar dah..

hurrmmm..dengan nada gembira, aku pergi ke kedai siam tu untuk menebus air kopi ais aku..
adala jarak dalam 50km ( tipu ) kedai makan tu, dengan rumah aku..
tanpa segan silu, aku keluar menunggang motorsikal tanpa sepasang helmet pun..

tiba tiba, ada roadblock ok! =(
dengan yakin dan serba salah, aku terus belok ke kiri, untuk lalu jalan dalam..
gila banyak anjing ok! jalan berbatu batu! redah lautan! berenang di atas bukit! dan memanjat sungai!

sampai je ke kedai itu, saya mengambil air tersebut dan pulang..


ok! habis!
sekian..
ahaha!
bosan? hiii..
kbai!

3 ulasan:

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails