SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 6 Mac 2012

Ontheway menurut kamus gua



percayakah anda dengan " OnTheWay" kawan kawan lu yang sering berada dalam susah dan senang dan mungkin juga kawan yang berada dalam tandas tatkala lu nak terberak.

"ONTHEWAY" menurut google translate ialah " dalam perjalanan"

tapi apa maksud Ontheway member-member lu dan juga gua?

amri : ko kat mana? aku kat motor dah ni, panass la lahanaat..
juris : aku ONTHEWAY laa..

*juris baru je mand, dan tak pakai baju, makna ONTHEWAY pada juris ialah? baru nak pakai baju

johana : weh!aku kol ko sepuloh kali baru nak angkat, ko kat mana? bas nak jalan dah nie..
tasha : jappp, jaapppp wehh..errmm,,ermmm aku ONTHEWAY..

* tasha baru bangun tido, baru sedar hp berdering, Ontheway pada tasha ialah? baru bangun tido

mustaqim : agak agak 3 tahun lagi ko siap tak? cepatla! dah lambat nak g kelas ni..aku nak mandi jugak!
ghafar : ontheway,ontheway niiii!

* ghafar baru je nak berak, OnTheway pada ghafar ialah? tahi dia baru nak keluar.. errr


ok?gua tahu, banyak lagi, tapi gua malas nak tulis,keje melambak-lambak lagi..

apa makna ONTHEWAY pada anda?kahkahkah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails