SUMber KeJADIAn SPErma

Jumaat, 25 Jun 2010

koreA Utara dan Korea SeLAtan..

saYA hanYA sYafiq??ok...
SaYa seorAng LELAki..
saYA JUga Ad ramBut..
saYA ad HiduNg loBAnk 2...tp........
kenapA saYa nie PopUlar?hahaha rmaI sgT nk kawaN dgN saya...
sepanjang gua cutiE nie...
gua diselUbuNgie dengan 2 Puak KAwan-kawN saya tau...

you all NAk tau?
saTu Puak Duk Korea Utara, saTu Korea SELAtan...
saTu JerMan baRAt, saTu jermaN TimUR...
Satu afRIka seLAtan, satU afrika Utara...
saTu Kutub Utara, satu kutub seLAtan..."sebab iTu beruanG kutub xmAkan Penguin"iklan susu..haha...
kaLAu ku LepaRk disini, disana Akan TerLuka...KAlu ku LEpak disaNa DisiNi akaN berkata...haruskah aKu meMIlih keduanya?????kowanK kawaN2 gua...dun wuri la...


wagh!!! kawan2..saYA sanGAT INGin KAwaN samA kamU... kaMu owaNk suMe best taU??traUma bLe nak lepark or Jumpe2 tgk Bola kew..apew ke....
tp berBekalKAn semanGAT kawaN YG KuAt..Ku cuba BAhagi kasih...

tanX beinG ma PWen...lalalala~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails