SUMber KeJADIAn SPErma

Jumaat, 2 Julai 2010

proFesiOn YUnk agaK proFesioNAL

top job dat i have get :
1. 7-Eleven
2. SHELL
3. kanTin SekolaH tekNik alOr Setar, melaka..
4. resToran My-P senaWanG, sabah..
5. kedaI KUih raya
6. warunk naPi roti canAi

ranKing telAh dibuAt Oleh FIFa dan BAM..

yew? semua kerja-kerja berikut pernah sayA cebUri..
Owh? sunGGuh bergaya kerja di 7 eleven dalam Air cond,coAt merah mcam Doktor...
yUp?? sungguh berMinyak kjew Di stesen SHELL...

mcm2 pengalamaN Aku dapat Di setiaP tempat kerJA nie... contoh kat KAntin seKOLah, sedunk melayan kerenah BeribU-riBu pelajAr nk Beli air ( bank, air...bang.. air meraH bang, air kuning bang... air bpew sen bang?) terngiang-ngiang di telinga aku... partneR aKu teRUs bLAh tInggALkan akU..selePAs gagaL n gELAbah Kira Duit uTk diPulanGkan.. memang BAngang..haha

now..latest Kjew aku AdaLAh di WaruNk napI r0ti caNAi..
pengalaman??=
1. peLanggaN nak nc lemak, kacang letak 2 biji jew ek?
2. pelanggaN nak soto, tp... taugeh jgn bg bnyak bang ek? letak la 4 batang jew...lebih saya pulang..
3. roti canaI teLur sepAruh masaK ea?
4. aiR kopi panas Ais bang?
5. diK.. buNgkuskaN roTi caNAi kosoNg 5 kepInk dengaN samPul HadiaH gambar teedy nie ek?
6. awak.. bungkuskan mee nIe n ikat RebeN ek?

pewh!! mcm2 kerenAh harus ditemPuhi..lalalaa~

anyway Fun n geOrgeoUseeeesss,,,hahaha salah eja...

2 ulasan:

  1. hehe..kesengalan..aq rse keje kat shell sesuai utk ko...ko kn suke t-shirt free.hoho

    BalasPadam
  2. hahaha...
    agakla...
    tp pns kot..duduk pun xleh...nek berlendir klengkang aku..hahaha

    agak2 ad tee lebih..bgla..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails