SUMber KeJADIAn SPErma

Rabu, 1 September 2010

Ini ALBum ye?? =)



biLa berpuase mesty kena berbuka...
so?ni adalah hasilNya bila gua joiN progRam ini..mls ckp banYak,sbb Nie aLBum...

MAJLIS BERBUKA PUASA
MAHASISWA ANAK MUAR
BERSAMA YB DATO RAZALI IBRAHIM
TIMBALAN MENTERI BELIA DAN SUKAN
DI BANGSAR


HA! baNGga jadIe anak Muar!meh tukar kerakyAtan~


pegH! anaK mUar UPSI~





firsT time Kowt duduK sebeLAh Menteri!
teruJA ouh! dato datang majlis, lepak sebELAh aku! mean meja "kami"=)


Kamera-man gIGIeL amIk gamBAr kami~

bajU pink =abg JaMAL abdiLLAh
bajU iTAm= akU xkenAL..
abG jamaL PanggIL aku mik gambar ngan die!haha
diowg cabar aku g amik,then..gua g r der..~haa


Nie dia! daTo RAzaLi ibRahim, kacak BerbAju biru dan Berkain PElikat biru!
steadY, xsoMbong, sportIng dan Fun!


SuaSana jadIe owaNg kaYA~


2 budak baju hitam bukaN kuNing~


nie PAling stYLe! tgk belakaNg 2 aku masUk cikit! Tb3 2..hahaa


seroNok GiLa!
mahasIswA muar UPsi,UKM,UPm,UITm,Kpm dan Um turUt hadir..
MeNu nasi Kandar, asaM pedaS mUAr, dan Macam2 laUk, roti caNAi tebar Live!( moreH )
ade CenderahTi beg Oren..
KenyaNg dan mEnawaN..
Mahasiswa Anak Johor Upsi (maJOr) yanG Bawak..
awEk jaga AsaM pedaS seKsi!maNtap!haha
ramAi kenaLAn..
akan daTAng macaM2 Program Lagi~
sekian!
amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails