SUMber KeJADIAn SPErma

Ahad, 19 September 2010

Jika hari HAri HairY raYE!


psst2!
psssT!!
tora datang lagi dengan mainan baru! mcm haram!
aku datanG laGi!

sumpa memang ak clasH dengan bLog nie MAse raYe! sori ek blOg?

now in relationship with spermatids blog~

______________STOP__________
amaran keras! sila tukar Mood Anda SedanG berpUase Sekiranya BAce Post ini~
_____________________________________


seMinggu sebeLum saYa Pulang untuK beraYa di kamPung..
3 owang kawaN yang Kacak bergaYa, termasuK akU jadila 4 owg cuma aku xkacak,tapi bergaya..erk?

punya semangat nak balik,ak xtdo kowt! sejam lagi nk kul 8 aku nk tdo! aish! tbe2, woI! jom r baLek! ko xnk balEk kew? si kerinG sepEt KejOt.. ak bgun dgn reDho dan sepak muka die! ye,jom balek! kejot lagi 2 owAng...alhamdulILAh diowg hidup lagi..

puKul 11 samPai KuaLa lumpur, dengan banggA aku tgk KeliLIng KL dah mAcaM nak BerbUka, peNuh Jual2 air warna warni..kat KL berbUka awal kew? ok! mula la tentatiF program Ini:

1. cari MYDIN nak camPak beg kami.. ( ok jumpa )

2. G petaLyNk streeT, tEman Syed Cari BooTIes ( ok? xjmPe)

2.1 mOod! sumpah dah Penat! panas daN berLEndir!

3. caRi LrT naK g PasaR seNi cari Spender raya ( ok? jUmpe)

4. Tbe2 puKul 1.30? cari MAsjid ( ok,Jmpe masJId india!, Follow jemaAh yang bawak Sejadah utk kesana )

4.1 NyorokAn kasut agar xHILAng..( ok?Jumpe..)

4.2 Khutbah daLAm bAhas IndIA (xpaHAm, Tapi sYamim kata die paHAm, Pasal ZAKAt )

4.2 gila penuH dalam MAsJid itu nak solaT ( terbayanG keaDaaN mAsa Kat padaNg mAsyHAr)

4.3 BerpUsu-pUSu kuar mAsjid ( RamAi Peminta SedekAh 1 MALAysia depaN masjid )

5. Tbe2 nak g SOGO

6. SinggAh KedaI suKAn,tgk2? ade bOLA raya?ouh!ini tipu..haha terBELI sanDAL LINE 7 utK raye ini! tanX sbb Buang duit saYA...

7. SOGO?wah! SALE! jalAn2, sYAmim Jmpe SUAr DiesEL! die BEli ( ok?kami yanG lain xbeli Pape)

7.1 BergamBAr Depan BONIa! tanx BONIA!

8. G BKT jALIL n BAlik!

9. seB beK x TerbUka Puase!

10. alHAmduliLAh..samPAi juGa di Rumah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails