SUMber KeJADIAn SPErma

Rabu, 16 Mac 2011

sam bunkface dan The Azenders!

tadaaa!!!
kejut ke!
ahha!
curang edisi ke 8 terhadap blog sperma aku...

sori weh!
aku cuma pergi ke misi menyelamat kat jeddah OPERASI PYRAMID dengan mengkaji kesan bahan nuclear kt jepun yang meletup adakah mempengaruhi penghasilan sperma pendududk malaysia..!
(ok semua ini tipu!)...
aku ketandusan idea dan pengaruh esaimen yang menusuk jiwa memaksa aku tidak menulis blog..wee!!

ok! aku nak buat contest!! ini dia contestnye! banyak-banyak bau, bau apa yang paling menyakitkan hati!!??

a. bau-bau bacang
b. bau buahan
c. bau ketiak masam
d. bau seluar lembap
e. semua di atas

pilih! dan hantarkan jawapan anda di no yang tertera di skreen laptop anda!!
laptop!!!


arghhh!ok sebut pasal lappy ni kengkawan.. lappy saya mcm menuju ke zaman kegelapan la!argh!!! die dah mula manja2 xnyala, hitam screen, hang secara mengejut, keluar ayat-ayat carutan dan screen jadi biru avatar ...!!
ok! laapy saya memang lame punya design,
zaman paleolitik dan neolitik punya design!
ada yang mengelar transformer, bumblee bee!, cap ayam, besi buruk dan sebagainya...=''(..

tapi sayang dan cekal terhadap laptop warisan ini..
dia kuat dan membawa kan aku kecermelangan menyiapkan eseimen, on9 dan menonton cuti-cuti cinta serta semerah cinta stilleto..ok!
jangan rosak ek!!awk..muah!aha ( geli)..


tbe-tiba zaman kegelapan laptop mempengaruhi kerosakan screen handphone blckbrry aku, eh bukan, samsung android, eh bukan.. hp slide biase-biase aje macam pakwe makwe awk pakai ,ntah ape no siri,lupeee!! ouh!ak lupe,lupeee lagi!! skreen gegar-gegar dan rosak! so, die dikuarantinkan di sickbay dengan kawalan sandman serta merong mahawangsa!ahha!

aku bernafas sikit,sbb eseimen dan beberapa prezentation sudah berlalu mengikut musim-musimnya...!

em..!
aku rindu ibu aku!
sangat-sangat..
sekian~

2 ulasan:

  1. sem dpn tukar lappy baru..huhu..

    BalasPadam
  2. what?? haha.. xde conection lgsg isi dgn tjuk..gve u c+. but good efforts. :)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails