SUMber KeJADIAn SPErma

Jumaat, 8 April 2011

minimaLis speech 2..

ahha! entry terpantas saya lahirkan selepas beberapa saat melahirkan entri seketika tadi!

sambungan untuk :

minimalis speech

situasi di dalam bilik :

a: hujan rintik-rintik kat luar bilik kita ni, aku teringat first time aku kenal roslan weh! masa dekat kem motivasi..
b: yekew? pe yang ko ingat? ( balas b, seperti malas nk layan si a )
a: dulu mula-mula aku menyampah gila dengan die, nampak macam bagus je, tak layan aku, mentang-mentang dah senior.. aku rasa nak hentak je muka die mula-mula tengok.. poyo cam kambing weh!
b: oUh! ko tak nak tanye sape aku paling menyampah first time tengok masa masuk bilik nie?
a: sape?sapeeee.. ( tanye dengan manja )
b: ENGKAU..!
a: errr...
b: first time la nampak rasa macam nak sepak, tapi lame-lame kenal awk nie mesra dan baik.. errr..

sekian~
hayatinya...!
entry bosan selepas bosan dengan kebosanan ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails