SUMber KeJADIAn SPErma

Jumaat, 8 April 2011

minimaLis speech 1..



pernah korang terfikir kenapa mereka buat anda rasa begitu? buat anda? rasa begitu? persoalan ape yang sperma timbulkan ini?

ouh no! aku da bosan nk update blog nie~
bukan bosan sebab aku tak dijemput untuk segmen sembang-sembang dengan abg ben ke, xdapat join party gathering pashima ke,or other something weird yang aku rasa aku tak perlu pergi or dapat!
no idea! kekeringan..
sedangkan kentang goreng kalau dibiar 5 hari pun boleh berkulat..
ini kan idea yang dah lama xmenulis tiba-tiba nk mencarut kn..

ok! aku just nak buat entry tentang :
minimalis speech!

situasi berada di kedai makan :

a : weh! lame tak nampak..ko beli makanan apew?
b : eh! Joe! aku dari pagi tak makan, lapa weh!
a: pergh!! ahai~ aku tak nak mintak la makanan ko nak beli tu.. aku tanya ko beli ape je, ak tak ada tanya weh! ko tak makan dari pagi tadi ke?? haa..~
b: ala...!
a: tu la ko,tak menjawab soalan, aku tanya ko beli makanan apew, sebab aku nak belanja ko makan, nak bayar sekali, kita kan lama tak jumpe..
b : sori weh..ak xda niat..

ahha! paham ke dengan situasi di atas? tak perlu berfikir panjang..
mungkin ayat ini atau situasi ini pernah anda alami..
sekian~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails