SUMber KeJADIAn SPErma

Isnin, 9 Januari 2012

wawancara pada 901



ikuti temu bual secara tak langung selepas kejadian petang tadi di pintu timur Universiti Pendidikan Sultan Idris dalam kes perbicaraan Adam Adli, bersama saya dan saya je sorang..:

tauke kedai potostat..

aku : macha, apa pandangan macha tentang apa yang terjadi petang tadi?
macha : aiiyyyooo! adik adik! harinie bisnes manyak untuk tau adik!, ramai datang nak potostat, saya tarak tau apa itu diorang mahu potostat la adik.. tapi ramai la datang potostat abjad abjad untuk buat banner rasanya..
aku : ouh! terima kasih macha..=D

tauke kedai makan :

aku : makcik, macam mana perjalanan bisnes makcik petang tadi?ok ke?
makcik : alhamdulilah nak! makcik selalu masak nasi 2 periuk je, harini makcik masak 3 kawah, ramai sangat datang nak makan. Sampai ada yang kena ambil no nak.. marah suami makcik, tak dapat layan dia, sebab ingat nak date lepas kerja , ke genting dengan dia, harinie tak dapat..sori abang..

tauke alat tulis :

aku : bang, bisnes ok?
husin: sangat teperanjat saya! alhamdulilah, ramai datang beli pensil dan pemadam begitu juga yang membeli cd kosong.

tauke pisang goreng :

aku : akak! amacam harinie?laku bisnes?
rosnah: adik! akak tak sangka la, harinie ramai sangta datang beli pisang makcik, polis pun ramai datang, makcik selalu goreng 4 tandan pisang je, harinie makcik terpaksa goreng pokok-pokok pisang sekali, laku dik..muah2..
aku :amboi..siap muaaahh..

orang orang :

aku : apa pandangan abang atas apa yang berlaku petang tadi?
abang: beb, gua geram beb, gua selalu dapat beli pisang goreng makcik hujung tu, tapi harinie habis! gua kecewa la..ramai sangat datang beli..

calon exam :

aku : amboi akak, gembira je??tak exam ke?
akak : eh awak! harinie saya ada paper jam3, tapi saya lambat masuk, masuk-masuk je tinggal setengah jam lagi, saya ingat saya sorang je lambat, rupanya saya sorang baru sampai.. haha!

pusat sukan hurricane :

aku : uncle, waaa..manyak laku la lepas ni, orang nak datang main futsal, badminton semua kat tempat uncle, popular dah banner uncle..
uncle : biasala, STUDENT POWER..hehe

ok..bai


1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails