SUMber KeJADIAn SPErma

Ahad, 1 April 2012

rasa bahagia disulami celaka






lu tau tak, semalam gua naek bas dari muar ke tg malim dengan rasa
bahagiaa di sulam celaka?

apa yang bahagia adalah, gua naek dengan rasa terburu buru sebab dah lambat, naseb baek bas tak jaalan lagi, dan gua lihat sekeliling bas, penuh, penuh dengan makhluk yang digelar manusia, cipataan sebaik baik umat.. motivasi yang sedikit, gua menapak menapak dan tiba tiba ada satu seat kosong, hanya ada sebuah beg laptop, gua tak rasa orang tu beli dua tiket untuk letak laptop die.. jadi gua cakap " ada orang tak?" seraya dia menjawab, " takda " ..

peghh! awek rupenyee! awek ok? gua terus rasakan bahagia bila naek bas itu..!
ok, gua macam biasa la, jadi baek, duduk diam, tak mengantok, tapi buat buat ngantok, konon tido..memang menipu laa.. buat senyap, dengar lagu "sleeq feat najwa, UntukDia " gua tutup mata, buat buat tido.. rupa rupanya bbtol tertido..kah kah kah..

bangun-bangun dari tido, gua dah tak tahu nak buat ape, gua jenis tak suka mulakan perbualan, kalau orang tu tak mulakan, jadi gua dah tak leh duduk diam, dengan jammed nye, gua dah bosan dengar lagu same diselang seli dengan suare budak menangis di hiasi pula bunyi enjin dan aircond bas.. gua terus yakinkan diri untuk mulakan perbualan tapi masih gagal, jadi gua tido balik..hahaha

memang gua tak boleh tido untuk kali kedua, jadi gua yakinkan diri selepas terbayang iklan air milo dan biskut tiger, gua tanya " awak, awak nak ke mana? " dia jawab " nak ke nilai " .. gua dah menipu diri sendiri bila gua mulakan perbualan! gua bukan jenis suka mulakan! arghhh! ok bongok..
ok habis satu perbualan..
bual bual bual, krek krek krek semua.. awek tu budak KPJ nilai.. dan macam-macam la, nak cerita satu satu perbualan aku, tungu aku buat buku la! ahaha

ok yang bahagia lu dah tahu, apa yang di sulam kecelakaan pulak?

bila gua dah berbual, cuba berbual, senyap, berbual dan tido.. tiba tiba rasa nak terkentot! bapak ah! memang rasa gila! kompem busuk punye nie! gua tahu! jadi gua tahan, demi memartabatkan diri gua agar tak dikesan insan yang kentut. awek kat sebelah, mengemutkan lagi kentut gua, akhirnya berjaya..! awek tu turun je di seremban, gua terus kentut.. haha! yes!

ok bai!
habis dah..



5 ulasan:

  1. hahah, adakah anda pernah kentut dalam bas?

    BalasPadam
  2. hahaha..seksa gile kne tahan kentut. msti ko rse 'like a boss' kn mse kntut tu..mission accomplished la katekan..

    BalasPadam
  3. hahahahaaa...xbole blahhh...:p

    BalasPadam
  4. tanpa nama : hahah! ko pernah rasa? memag serabut weehhh!!

    miza: hee!

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails