SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 24 Julai 2012

Nak kahwin

Ok! Tahniah kepada diri gua sendiri kerana nama syafiq ini sudah berjaya menamatkan zaman bujangnya dengan seorang gadis pilihan hati yang bakal menduduki PMR la nye pun....
Gua harap lu paham ayat tanpa titik dan tatabahasa di atas.. Apa yang gua cuba sampaikan ialah..tentang perkahwinan awal antara budak nama syafiq 16tahun dengan isterinya yana 14tahun..
Gu hairan..macam macam komen negatif gua dapat tgk bila budak ni dah kawen..
Pada aku. .alhamdulilah.. Kurang satu pasangan melakukan maksiat dan walaupun guna duit.mak bapak nak sara hidup..diorang telah membuat pilihan betul.. Pada gua kalau lu tak kawen pun..lu mintak duit mak bapak nak beli spender lu..spender awek lu mungkin dan mintak duit nak beli tiket wayang..
Arah saliran duit tu..sama jee...
Sekian

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails