SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 10 Ogos 2010

raMadHaN daTang dengAn kawaNya saHur dan berbUka..


MenyePi sePi...TApI Aku Ada BAnyaRk CerIta Utk Aku koNgsi BersAma di BLog Usang ini..
Mse, esaImen, xda Pic Nk lEtak memakSa akU HolD sume cte Ku...

waLAuBagaimanapu, oleh itu, manaKALa, tambAhan Lagi dan SeterUSnya...
SeteLAh REjab BerLabuh, SyaBan Juga MeniNGGALkan KiTA, RAMADHAN daTang Dgn HidayAhnyA..

HAri perTama, Aku seperTi tIdak PercaYa, Eh? dah NAk Puase? tgk AttenDAnce dah week 5,jd daH sebULan Lebih Aku MelayAn semesTer 3 Ini, menUng2, eh? dah sebULAn lebIh? eh? duIt PtPTnegAra dah SikIt? eh? eh? waka...waka...

baGaimanA? dimanA? apakah?
akU berharaP ramAdhAn Kali ini, dpat akU Hadapi denGAn penUh keinSafan diri yAng dah Bnyak MelakuKAn dosa dan BukaN pahaLA...
Aku haraP KEluArga akU, Ibu, Ayah, SyAmim, sYArazId dan Ika dapT menjaLAni ibadah Puase iNi..beGitu jUGa awk..

Ibu dah Cuba UntUk Meniaga di Bazar, waaa! sgt gembIra,,hari2 leh mKn free..taPi? akU tercampak jauh di BAndar metrOPOLItan Tg. MALim ini... waaaa!!!sedeyH2!!

haraP rmaI daTAng BeLI makAnan Kt mak Gua ea??haha
ayAh yAnG berkeRja, harap dapat Menghayati buLN ramadHaN inI dengAn penuh berkAt walauPun Kerja di NewcasTle, terEnGGanu..haha



Ya ALLAH,enGKau berikaNlah KemanisaN dalaM ibadH berpUAse kAmi...
YA ALLAH, sekIranyA ini merupKan RamDhan terAkhir Aku dan semUa umAt Islam di duNia ini...Ko BerikanLah kamI peluaNg Utk MelakUKannya dengaN baik...
YA ALLAH, jAuhi kaMi semUA dari azaB seksa Kubur,Api neraka dan jUGa hasuTAn DAJAL..
Engkau mURahkanLAh rezeki Keluarga ku dan berikAn kesiHAtan yAng terbaiK kepDa merekA uNTuk MEnjaLAni IbAdah Ini..dan JAuh dari PelbagAi FiTnah dan Bencana ..
amIn..amIn YA ALLAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails