SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 17 Ogos 2010

Tiada PersoNAliti CikGu la saYa nie..


cikgu..
ouH...cikgu..
engkaUlah peLita di hari geLap...

emm..yep! saYa belaJAr di TemPat BakaL ckGu diLAhirkan..
tapi??mana Personaliti saya sbg cKgu?? awk ade amik ek??mne2?? awk bg balik PersonaliTi saya la...hahaaa mcm banganG ork..

ok!knp saya tiada? sbnrnya sayA mgKn xda Luaran? MacAm ramBut belAh tepi,kAlau sAya BelaH tepi,kompem2 guLung...k sTOp!haa
tetApi! daLAMan saya nIe wak!dalaAman nIe...macAm deKAn woOO...Bukan setakat cIkgu, mAcaM prof Tau..hahah

bukan Apew..
wat PeRtaMA kaLi aku dikrtIk di BE learninG seJAk 3 seM di U inI..

sedanG aku ingin meWaKiLI grUp akU prezeNt ntah Pe nTah..
lec=wah? sTYLe eak kamu nie?
akU=.................= ="
lec= suar Apew kamu pkai 2?
AkU= suar Hitam pUan ( jawaB SiniS)
kelas..hahahahahahhaa
lec=saYa tau hitam tapi jenIs apew?
akU= Levis ( padaHaL down town kowt,dah lUSuh,n dalam gelap mcm mne die nmpak..hee)
Bawu naK stArt..
lec= len kali jgn PaKai talI pinggaNg puteh 2?xsesuAi, bukan Nak berfesyEn ok?
AKu=die tali pingGang menggaMbarkan saYa nk prezent tentAng bULI,persoNaliti PembuLi..
kelas=hahahaha
lec= saya ckp jgn paaKAi lagi..
AkU=baik puAn,mintak maaF

nk start jew...

Lec= naikkan tie kamu 2? tuNjuk tee dalam 2 wtpe?xnk style2 ok?
aKu=emm.yew...
( mOod aku dah MuLA ilang nk prezent)

sedang2 prezent2!...
asIk ditanYa,..binGung ouh!xpew2...
cabAran BAru mse Prezent..
selesai jew...

lec=kamu org mne?
akU=johor..
lec=johor,wlupun berstyle,tp agama kuatkan?
Aku=amin....Wink2

ckGu2..oUh ckGu...nk jadi CkGu BItara!yea!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails