SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 17 Ogos 2010

TwenTy TahUn!!!!


Aku LElAki YanG menyambUt brthdaY aku denGan penuh duGAaN dan cabAran..
akIbaT aku MelukAkan si dIa..
ak Terima baLAsanya..emMm

bRthday dah tiba.. kek xtiba2... mne kah kek pergi? cari2.. cari2... rupanya ade di kedai Kek!

anyway, aku dah xda swEet2 teen Lagie..
Tapi2!!
ak leh TinGgi lagie la weh!
laki kan TumbesaRan samPAi 21 tahUn..haaa

nk tinGgI..
tinGGi nak..
juga TinGGi nak...
mkan JM5 leh tinGGi ke??alaaa...

tanx Kepada KawaN-KAwan Yang Wish Me..
tidak Lupa KeluARga aku!saYAng Ibu, AYah, adik2..

haRAp aku dapAt tempUh dugaaN dan caBaran yAng leBih TerujA di Akhir zaMAn ini..

yA ALLAH..pAnjangkan umurku.. ya ALLAH..Ampunkan doSa-dosa Hambamu.. Ya ALLAh..JAdikan Aku HamBamu YAng sOLEh dapAt memBAntu KedUa Ibu Bapa Ku duniA akhirat.. Ya ALLAh..BerikAn cinta DarimU dan JunJungan KEkasiHmu Muhammad S.A.W.. BerikAn aku KekuatAn dan Berikan Aku kejaYAan Serta Murah rezeKi.. amIn Ya aLLAh..JAdikan IsLAM agama pegangan Ku selaMANya.. dan jauHi aku dan KelUARga Aku darI fItnah DAJAL laknat..


P/s=brthday 14 oGos..dah 18 bRu nak pOSt..Mgade ek? sori.xsemPat r..haaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails