SUMber KeJADIAn SPErma

Khamis, 21 Julai 2011

gambar Larissa Riquelme bogel


sape LARISSA RIQUELME?
model PARAGUAY rasenye..
badan jangan cakap la..
cutting mengiurkan punya..
ape yang gua tau, die bakal bogel sekiranya
PARAGUAY JUARA COPA AMERICA!
dah bersedia??haha
harap-harap URUGUAY MENANG
taklah tambah dosa nanti..=_="
________________________________________________

0-4
3-6
0-1

nombor memainkan pelbagai peranan..
nombor mampu menjadikan bebudak sekolah
masuk kelas belakang atau kelas depan.

nombor mampu menghubungkan seseorang dengan
dua tiga empat orang serta lebih

nombor mampu memberi kekayaan haram kepada pemain nombor
nombor menunjukan air milo ais rm 1.60

nombor juga perlu untuk mengira ketinggian dan berat

nombor adalah bukan huruf

ASIA TOUR
3 gergasi LIGA BARCLAYS
ARSENAL LIVERPOOL dan CHELSEA

gua hanya tengok LIVERPOOL even gua hanya tengok di kedai mamak,berseorangan di JB di temani seorang pakcik yang katanya tak suka MAN u..

agak terkilan tak dapat pergi Bukit Jalil or Pavilion untuk tengok The Reds gua..
haish!

GOODLUCK melawan singapura!
daaaa..

nah gua santap lu semua dengan gambar lucah sepanjang ASIA TOUR ni!
harap menghairahkan..=)


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails