SUMber KeJADIAn SPErma

Ahad, 24 Julai 2011

bila nenek anda bersenam, anda tergamam!


entri sebelum ini aku ada ceritakan tentang alam pekerjaan selepas SPM , semasa aku belum baligh dan baru mula merembeskan air dalam dunia blog ni..

aku memang serba boleh..
tak percaya, meh la msg aku, CALL ke..
mehla kenal-kenal dengan kita...
ok bongok gila..


cuty dah nak habis bro..
so ape gua dah buat sepanjang cuti?
keje ape gua dah berkecimpung... haish

aku telah dilantik sebagai pekerja di Warong Roti Canai NAPi..
ok, aku maen reka je nama kedai nie, act, tak da nama pun...

tapi paling TERUJA dan TERHENSEM kenapa aku tiba-tiba seronok kerja kat sini ialah??

1. ADA pusat AEROBIK FITNESS wanita depan warong roti nie..

2. aku rasa memang Fitness untuk wanita je, sebab tak pernah aku nampak belalai yang keluar dari pusat joget tu..


Ye! saya lelaki dan tauke aku pun lelaki..
memang tak dinafikan saya memang bernafsu kepada wanita..
maksud aku, suka wanita dan bukan gay...
awk,saya suka awk..hi hi hi...
ok! sambung cerita...

setiap kali jam 9 ke 10 pagi!
aku akan ditatapkan dengan ciptaan tuhan yang seksi nie! datang sarapan di restoran saya punya tauke...
aahaish!

kawan-kawan dan pembaca sekalian, saya tak gila seks tau!
tapi mereka-mereka bukanlah awek yang muda dan aku rasa dah tak bergetah, maksud saya dah kahwin ok!??
baju pink, tudung pink, legging merah, baju renang! haish!

aku dah biasa tengok semua itu..
cuma yang buat aku teruja untuk tengok ialah ada yang aku rasa layak di gelarHYE grandma!
nenek!
aku tak tahu la kalau dieorang ada penyakit cepat tua tapi umur muda...
tapi dari pemerhatian aku!
haish, aku rasa dah bercucu ok!

sangat jarang aku melihat nenek-nenek memakai baju-baju renang nie weh!!!

alaaaa!!!
sukenya saya ambil order mereka!haha
memang mereka tutup dengan sweather la, cardigan la bagai sume, tapi masih mampu menampakan itu dan ini~ hurmmm
berdosanya saya...

lagi mengada, order ntah pape je..
contoh :
1. adik, akak nak teh ais tapi ais dua je tau~
2. adik, bagi saya sup ayam tapi tak nak ayam, togeh lebih tau, tapi nak separuh!~
3. adik, saya nak sama macam akak tu, ea? tak mu ini, tak mu itu...

ok! rasa nak lempang bukan order bukan-bukan, itu tak pewla...
rasa nak lempang sebab seksi tangat bagi orang yang dah berumur macam awak awak awak tuuuuu!

ok!bersenam memang bagus...
sila la bersenam ye! teruskan!
tapi masa lepas SPM saya kerja dan sampai masuk U siap dah nak keluar U, saiz dan kegelebehan perut macam sama je kak!~
ahaa!
tak pew! usaha lebih ok!
insyaALLAH, suami akak akak akak akak menyukainya...

sori ye.. cuma kongsi pengalaman dan ingin menyedarkan semua yang bersenam itu bagus walaupun dah berumur!
mereka memang menyambut seruan 1 sukan 1 pelajar!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails