SUMber KeJADIAn SPErma

Jumaat, 9 Disember 2011

cinta terhalang burung hantu dan burung pipit



aci aci bukak pintu,
nana balik pukul 1,
tolong bukak pintu cepat,
nana takowt BURUNG HANTU..

dulu bila gua jalan ke utara selatan timur atau barat, gua bakal tengok awek awek pakai rantai burung hantu yang gua tengok memamng COOL! gua teringin nak belikan untuk awek, malangnya gua takda awek..=(
sekrang gua terbaca kat satu blog, hukum memakai rantai burung hantu nie, ikuti perbualan berikut :


isma : amboi maria, rantai apa kau pakai tu?
maria : nie rantai BURUNG HANTU.. lawa tak?
isma : lawa laa! nak pinjam boleh!
maria : mana boleh, johari yang belikan untuk aku tau.
isma : weh isma! ni aku baru baca status twiteer aku nie, ade orang tweeet, haram memakai rantai burung hantu.
maria : kenapa??
isma : tekan LINK ..
maria : haaa! ok2! aku buang!
isma : tapi maria, tak guna gak sebnarnya, kalau kau buang rantai tu.
maria : kenapaaa??
isma : kau tengok pakaian kau? nampak warna tube, kain singkat, baju kecik, haram jugak ni.
maria : =(
isma : bertaubatlah.. eh? jom..same same..=)


OoooouKk!
OOoOuuuuKKKk!
bunyi burung hantu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails