SUMber KeJADIAn SPErma

Jumaat, 9 Disember 2011

Tips memiliki awek tanpa berbogel



hye diana amir! hehe


blackberry, blueberyy, samsung, iphone, tablet, nokia, CSL, sony ericsson, imedia, unimap, unisel
adalah beberapa jenama handphone yang sudah mula menguasai minda minda rakyat malaysia ini. Tapi, biar la handphone lu canggih mana, kalau takda kredit handphone lu umpama teur di hujung tanduk.
Abaikan set induksi yang kalau baca memang sia sia ini.
Apa aku nak tulis adalah tentang tips! ye tips!!

aku dah lama tak update blog nie, kerana ada kerjaya sia sia yang aku kena lakukan. kah kah kah!
so, aku ada beberapa tips :

Bagaimanan Memiliki No Handphone Mereka

1. Celcom

taktik lama kalau lu ak dapatkan no awek tu, konon konon, buat handphone hilang, then lu pinjam handphone die, buat miskol.. kejap lagi handphone lu yang lu sorokkan kat celah dada bergegar. Padahal lu saje letak kat situ.
So, abaikan la cara tu. Sekarang lu try cara nie.
Ok, kalau lu ada 4 handphone yang setiap satu simcard berlainan organisasi takpew, ni kalau lu hanya ada satu je handphone, lagi sadis ada satu simcard je contoh celcom. Dah tentu lu harapkan awek atau pakwe yang lu nak mintak no die tu pakai celcom jugak kan? sebab takdala membazir nak msg sepatah sepatah celcom maxis dah berapa ringgit hanya untuk wish pagi. so, lu buang handphone tu, dan beli la blackberry ada blackberrymessenger kan?jadi kompem2 takpayah tanya maxis ke celcom ke unisel.

2. Ambilkan gambar

nie aku dapat dari cerita member aku la kan, macam mana dia dapat no awek tu, ala kalau gua mention nama awek tu, macam la lu kenal! nak tau jugak?? neelofaa! haa??kenal..kah kah kena tipu. Ok, benda senang, lu pergi jamuan ke, parti ke, rumah terbuka ke dan paling simple kat shoping kompleks. Apa yang ada kat shping kmpleks sampai lu harus bergambar kat situ? macam gua, jenis spesis jakun, kalau gua pergi al ikhsan pun gua bergambar, maklumla ada gambar gerrard, adam, lampard, mawi, konon konon duduk sebelah poster dan ambil gambar.

langkah langkah :
STEP 1 . So, lu buat buatla ambil gambar sesorang, ambil gambar atas dahi, buat mucung itik dengan lidah terjelir, basic pose untuk lu..
STEP 2. lepastu, nampak awek lalu ke, cakapla, "..awk awk eh awkla, boleh mintak tolong? ambilkan pic saya nie?.." so, dia amik kan.
STEP 3. Bila dah dua tiga kali snap, lu mulakanlah, "..awk, jom bergambar skali, nak buat kenangan sebab awk sudi ambilkn gambar saya.." SNAP!SNAP! dan SNAP!
STEP 4. bila dia nak blah je, cakapla "..ada facebook? bagi la, nanty boleh tag gambar nie.." lu salin atas kertas, lepastu "
STEP 5 ...awk2, bg no boleh? sebab takowt kertas nama facebook awk nie hilang, tak dapat add awk.." die bagi... ok? nampak tak? hieraki alasan bangang untuk mintak no?so lu loser kalau STEP 2 die tak layan.kah kah kah

3. Kredit.

benda basic, lu pergi kat awek or pakwe yang lu nak ngurat seraya lu bercakap,

yusri : awk?tau tak macam mana nak cek kredet digi? lupela..baru beli no digi ni.
yusra : ermm.. bongoknye awk. macam nie, tekan SETAR 444 SETAR.
yusri : OooooOO... awk pakai no digi gak ke? mana tau?
yusra : sebab tak bodo macam awk.. asal? nak no ke? dah baca dah taktik nie kat blog sperma.
yusri : =_=
yusra : nah..01010101010101 add laa..
yusri :=_="

4. Handphone beracun

selalu lu main kotak beracun kan? ala, yang buat bulatan besar, berbekalkan muzik, pegang kotak tu, dan kotak tu bergerak dari sorang ke sorang, bila muzik berhenti, siapa yang pegang kotak tu, dia kena bogel ke ape ke.. macam tula!
handphone beracun benda sama je macam kotak beracun, cuma bila lu dapat handphone tu, lu miskol no lu dan blah.. ok ? bosan..krek krek krek


awak lawa NEELOFA..kis kis kat dahi,,hihihi


1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails