SUMber KeJADIAn SPErma

Rabu, 2 Mei 2012

"poking poking"


Hujan, hujan dan hujan. Dah dekat 3 jam dah hujan memenuhi setiap ruang di kawasan tempat tinggal gua. Apa yang gua harapkan adalah seorang gadis berseluar jean, dan memakai cardigan datang menghampiri gua yang sedang terlantar di atas tilam bercorakan suasana laut duduk di sebelah gua.

Lagu yang baru sahaja gua download tadi gua mainkan bagi mengisi kekosongan diri dan jiwa ini. Bukan gua dambakan suara gua yang sedap atau piching gua yang bagus, tapi minat gua untuk menyanyi tak dapat di elakkan.

Sarcastik, gua mengutuk lagu yang baru sahaja gua download tadi, apa punya lirik "poking-poking" "tagging-tagging" laaa.. apa punya bahasa lagu tu? konon kiutla buat lirik macam tu..

tapi apakan daya, itu sahaja lagu yang gua terdownload, maaflah lagu, gua terpaksa delete lagu ni.. menggerikan kalau gua dengar 2 3 kali lagi, sampai bila takda awek yang nak gua..kehkeh






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails