SUMber KeJADIAn SPErma

Isnin, 4 Jun 2012

Burger dan Jenab

Jenab, Jefri dan Jusoh adalah 3 beradik yang sama ayah dan sama emak tetapi tidak sama jantina, hanya jenab sahaja seorang perempuan yang nama masih mengekalkan tradisi orang melayu, Jenab.

Jenab seorang adik yang bongsu dan kerap kali dibuli oleh abang abang mereka yang kerap gagal dalam percintaan, sehingga satu hari jenab membawa pulang rakan dia yang sesat untuk pulang ke rumah pada waktu senja di kala rama rama berpusu pusu terbang untuk berlindung.

Jefri, Jusoh : Nab, sape niee?
Jenab : bang, ni kawan saya, die sesat, die pergi beli beger tadi, tapi lupee jalan balik..
Jefri : beger ?!!
Jusoh : beger??!!
Jenab : begerrr???

ok nmpak tak intro paling losser sekali bila update blog waktu kemuncak untuk gua final, gua dah semak untuk baca semua ape ape nota ni, pada gua, Universiti ni punya pemarkahan laen macam, tak macam markah masa ujian memandu.. Sorg cikgu, nilai sorag pelajar dalam satu masa.

gua sebenarnya nak sembang tentang cara makan beger yang gua rasa cara ni memang epik dan rare sejak lu pkai seluar ade cerut ( getah ) lagi.. kan?

dari sekolah lagi, biar la beger tu jenis ade sos, daging dengan roti pun, jenis suka makan sekeping sekeping sampai kau rasa tiba2 tngaal bijan roti jee..

gua tiba tiba terdetik, memang nikmat bila makan sekeping sekping, mula2 lu makan roti atas sekali, lepas tu salad, lepas tu tomato, lepas tu daging, lepas tu telor, lepas tu daging, lepas tu roti.. tiba2 habis..kan? nampak macam puas tapi tak knyang.. tapi bila makan sekaligus, benda paling gua benci, sos2 terkeluar semua kena tangan dan tiba2 daging tergelincir ke belakang, last2 lu dapat gigit roti jee..kannnn!

ok dah...errmm

gua tengah tunggu sape nak belanja burger YAZID atau burger Bakar =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails