SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 26 Oktober 2010

aNak iKAn!

Ikan KekE mak ELoi-ELoi...
Ikan GELAma MAk eLAi-eLAi..
IkaN GElaMA masAk 3 RAsa..
Ikan PAri DibaKAr saLAi..
haha! Bodo..ats Ni bukan panTun..tApi siKit laGi BoLEh la bUat NoveL iKaN..

akU bUkan nAk bagI tiPs hariNie..
cUme TerdesaK Nak BAgitau Juga..

i. ok! aku Ade BeLa 3 biJi ikan!
ii. ok! akU ade BEla 3 Ketul Ikan!
iii. ok! akU ade BEla 3 biJi biji ikAn!
iv. ok! aku ade BEla 3 TElur ikan!
v. ok! aku Ade Bela 3 maTa ikan!

pILih Penyertaan YAng BEnar!

a. semua di atas
b. entaHlah
c. saya allergic ikan

Ok!nie bUkan MuLut aKu..MuLut aKu LAgi HowT Ok!
xcaYe search gOOgLE kuar MUlut MAmat nie


ok! memandanGkan dah Nak MAsuk MinGGu exam! dan ade yaNg sedaNg exaM.. IziNkan akU memBAngaNgkan UntuK tulis entri Ala-ala soklaN exam~!!

dahla!
motif aku sebenarnya nak bagitaU..
MulUt aKu SAkit, ada 3 Mata Ikan!
sekian~
EerrrRRR!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails