SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 26 Oktober 2010

KALaU kaiL panjanG sejenGKAL!

aKu SeOrang MahasisWa..
sebAGai seoRang MAhasiswA, MesTiLAh BelajaR di IPt..
Apa Itu IPT? Ipt ialah InstiTusi PengajiAn tInggI..
saYA suka JAdi MAhasIsWa..
sebaB biLA sayA jadi MAhasiSwa tidaKLah sayA jadi MAHAsiswi..(ini BAngaNG)

saYA perNAh PUkuL orang..
saYA Pernah DIpUKUL orang.
. saYA PernaH makaN KFC..
saYA perNAh Makan Mcd..
saya PernaH berKAPEL..
saYA pernAh BercLAsh..

tp..
saYA xPernaH dapat sUrat cinTa dari PensyAraH saya..

Nak kata saYA enSem?
naK kaTA saYa kacaK?
Nak Kata saYa indah?

naK kata saYA tata SusiLA?

sUme nye tidak..

tapI Ade juga PensyRAh yaNg suKa kaT saYa..
BAgi saYA suraT cinTA..
tanx!

"SURAT PERINGATAN/AMARAN KALI ke-3"
taJuk suRAt cinTA saya..


akU masih sanGup amIk risiKo die tgh Motivasi aku dengan aMik pic ini!erRR

Fuh!
naseb BAek ke 3...
kaLAu ke 4?
no Komen..

"itu tanGAn doktor saYA"
die sedaNg MotivasI saya...


Tanx doktor keraNA baGi sayA peLUang Ubah diri saYA..yeah!

5 ulasan:

  1. ouh.. ponteng kelas eyh? naseb ko tak kene bar exam.. mau kene piat tingekah?? jgn ponteng2 tau3! huh.. >.<

    BalasPadam
  2. tahniah untuk awak....jadikan amalan selalu..bahahaha

    BalasPadam
  3. kak= hua! kls nie lain mcm sket r..tp nseb bek xkne bar..haaa
    ok! xwat lagie...hope that!

    adieb=hah!award2...sila bagi..haha

    BalasPadam
  4. lah...patut letter head tu macam kenal...sabarlah ye terima surat daripada Ibu Kandung sendiri...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails