SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 19 Oktober 2010

RAHSIA LELaki BLOk E KZ gaGAh dan KacAk~

MinuMLah perapat..IsterI pasti TertaMbat..
MonOpous?mahu KEmbaLi?
RAhsia kecantikan SEmuLAjadi..
MAi secawaN..

Kompem pecah Panggung 40 jutA!

ahha!
2 antara KAta-kata hIkmat darI prodUk2 yAng ber aNEka Di PasaraN!
yaNg beLum diPAsarkan?xtau La ape diOwg punye tradE mark!

kenapa?

LELAki Kolej Aku gagaH? StaY Up MAlaM tanPA resaH?
Ade AWek BersepAh-SePAh?
rAmbut SenTiaSa BeLah tenGah?
SepaK baTu,baTu PecaH?
suKA maKan di PeraHu pecah??

haha!! itu r yang aku dapat desCriBe kan leLaKi BLok aku sekArang!

raHsia???
Hi-GOAT milk!
"tiaDa BAu KAmbiNg"


memaNg aKu xBOleh teriMA ..haha
memanG banYAk yaNg berniaGa kat TAngga BLok nie macam :

1. burgEr
2. hOt doG
3. kopok ikan
4.jajan
5.air kotak
6. cup cakes

itu memang MunasAbaH! tapi.. baru-baru nie! tbe2... ak tgk ade benda tergantung-gantung... melayang-layang.. aku tengok-tegok!
apekah!!haha


ade usahawan susu kambing ini! memang stYLE!!!!!


kambing yang sedang bergantung-gantungan !~he


Tapi nie la khasiat sebenarnya!


terbaikla.!meniaga..
9/10 rezeki datang dari perniagaan..

2 ulasan:

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails