SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 23 November 2010

biaR XhenSem JAngaN pENgOtoR..

Biar Xhensem, JAngan PekAk~
Biar Xhensem,JAnGAn BerlAGak~
haha! pe akU MerepEk??
Ok!
ak Nk exaM HArinie!
pAPer PErtaMA aku..
aLA,maca nak Sambut Anak SULong...
rasa BErdebar-debar...
taPi ak Macam BIAse, anK dah 3, sO xda rase BerdebAr...rilex2!

tapi??
1. aku xPrint SLp Exam Lagie!
2. akU xCari BAju n SELuar nak Pakai ape..
3. Aku xtau KELas kt mne!
4. akU x dapat Tgk ASMARA semalam~

exam 2.30 ptg...
so?ak kena riLEx!masa panjang laGi..
siap BOLeh Update bLog!hah

ade sTorie semaLAm !
akU MemanG pemALAs dan Suare Sedap..
tp Aku Ade la,g Library!
ye! semalam stdy kt Library deNgan Mereka-mereka KAwan aku!
tp?ade bnda memaLukan!haha
ok?kaLAu dah bace?ak nie bUkan pengotor..
cuma kdg-kdg terlepAs pandAng,yela..anAk ramai!haha

lepas Stdy!
pergI makan!

sedanG makan-makan:

benzema: aku beli air manis nie,wat basuh tgn je ( sambil basuh tgn guna air LIMAu ais )
Rita RudaIni: LA,ko nie.. baek kO amik je Limau nipis 2,GOsok kat Kuku,nnTy Kuku Ko cantIk..
aku: erk?merepek Ape la, kUku ko Cantik Ke rita?tgk Berkecamuk je..
rita ruDaini: eh?cantik Ok?? ( sambil tunjuk kUku ny)
aku: eleH! ( dengan BAnggA hULur kaN kUKu aku! ) wtF!haha Ops! panjang kuKu aku!siap ade KaLer bIru dalam kuku! (ok!itu msa stdy k?sje2 msuk kn pen dalam kuku)
semUA: wagh!!!! semUA NAseb BAek dah HBs MAkan!
Aku: senyap! mUKA merah!
Semua: bahan akU!!!arGh!

aku: kelUAr pergi BELi ketip Kuku! naseb baek SEBeLah ade KEdai!

Jajarkan ke Tengah
ok!
ak xpEngotor,cuMA kdg2-kdg terlUPA..
hahah

GOODLUCK exAM Kepada Aku!! dan KAwan2! Love U!

24.11 : Motor LEarnIng
25.11 : Pengurusan Pj dan Rekreasi
26.11 : ExercIse PhysiOLOgy
4.12 : Wacana dan 3P




gambar xda kena mengEna!
ini GAmbar PolIS denGAn Nora daNIsh.. KELEbiHAn JAdi POLIs..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails