SUMber KeJADIAn SPErma

Selasa, 30 November 2010

jeJAi hendak Bida REAL MADRID!!??




~Atok MenAng MOtOr~

BeLUM habIs isU TOtenhAm kaLAhkan LiverpOOL aku!

timBUL isu MAnchestEr uniTed MenanG besar deNgan strikEr yAng xbest Bagi aku menjAringkan 5 goAL dalaM satu perLAwanan iaitu Dimitar BErbaTov, melengKapKAn senari 5 pemaIn yang pernah menjAringKAn 5 gOAL dalam Satu PerlaWanan di BPL..aHHh!

3-0 CheLSea yang KonOn Hebat TAnpa Frank LAmpard dan JOhn TerrY kaLAh dengAn sundERLAnd..
2-0 LiverpOOL kaLAh maNja denGAn STokE cIty yang BAru NAk Menjinak-jinak MEnang dalAm PerlawanAn mereka~

5-0??
waaa!
ape itu?
PertembUngan dua GergasI LA Liga iaitu REAL MADRID vs BARCELONA..
BArceLOna yang Kerap MEnang daLAm pertemBUngan "EL CLASICO" ini memAtikan RekoD REAL madrId yang tanPA kaLAh dalam perlawanaN LA LIGA season ini denGAn 5-0..
barcELONA terus MERamPAs TAKhta LA LIGA..

AKu TEngok MATch INI pun sedeYh denGAn REAL MADRID..
REAL MADRID DiperMAinkan..hahah
LIOnEL messI MEmbenaM kehebatan DAN KELincaHAn CRIStianO roNALdo DeNGAn MenginspIrasikN BEberApa gerakAn cantik dan 2 GOAL DaVid VILLA..


sergiO RAmos DIlayAngkan KAd mErah KEraNA MeNOLAk MUKa caRlos PuyoL dan MenGAda-ngAda~




LIonEL MEssI! TErbaIk!

aku TerTArik denGAn MEmber BAik Aku puNya sTatus mengutuk TEam REAL MADRID dia..


ahaha!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails