SUMber KeJADIAn SPErma

Ahad, 14 November 2010

| duniA boLA | kenaPa mesTi Kad MErah!


aKu banGga!!
yea akU banGga sebAb Bunga KebanGsaaN MalaysIa warna MeraH..haha
aku juga bAngga kerana Ini EnTry PertaMa akU daLAm segMen 'duNia BOLa' aku!

iM addicted to fooTbaLL.. waLAupUn aKu xseheBAt mereKa yaNg hebAt seBab Aku Xhebat...ok! FULLSTop!

eNtry pertama Aku iNi, aKu MULakan dengaN salam..yea! haha ASsaLamuaLaikum..
ok!
iTs aLL abOut Bola Sepak MAlaYsia...

team BOla sepAk maLaysIa MenGalaMi pelBagaI masaLAh sebElum dan semasA BermaIn di SUKAN ASIA GuangZhou ( cHIna )..

1. KElibat Player uTama xdapAt diturunKan akiBat KecederaAn..
2. sTrateGi K. RAJAGOBAL meyaksIkan KemenAngan BergayA 2-1 ke atas kyrgyzstan..
3. kemamPuan SebenAr di Uji aPabiLa kaLah deNgan gergAsi ASIA Jepun 2-0..
4. KemamPuan MalaYSia dicaBar KerakUsan REfree melayanGkaN 3 kad Merah dan 5 kad KunIng kepada pemaIn maLAysia semasa menenTang CHINA 5. tewas 3-0 kepada cHina..
6. Layak ke Pusingan Kedua menentaNg IRaN meLAlui 4 paSukan terbaIk setIap KUmpulAn..


sisIpan..:

1. NorsHahruL iDLan taLAha dan S. Chanturu menjaringkan GoaL semasa menEntang kyrgyzstan..
2. kudrAt NorHafiz dan Ahmad fakri DiseKAt SelepAs cederA menEntAng Kyrgyzstan.
3.KesIlapAn pertaHanan punca kekalAhan menenTAng jePun..
4. Izzaq dan Kunalan hampIr menjarIngkan GOal semasa MenenTAng JEPUn..

5. Ben WiLLiams refree daRi AustraLia melayAngkaN 3 kad merah kepada Kapten Safiq raHim, MahaLi JasuLi dan S. KunaLan..



ArGhh! cakit nye.. keluh hafiZ..

ref: ini warna merah
safiq: Itu Kuning LAA!!!

SabaR sYafiq! eh,saFiq..ha



ok! mari meNentAng IRAn!

MALAYSIA!!!
tanah tumpahnya darahku..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails