SUMber KeJADIAn SPErma

Sabtu, 28 Mei 2011

CUTI sekolah jangan BERZINA


ok!
cuti dah sekolah..
tapi adek-adek jangan lupa tau..
keje sekolah, kerje kursus, buku sekerap, cari batang pisang cop buat seni..

sila tanya mak ayah, ibu bapa, ma dad, umi kalsom..
apa yang buat kepala diorang pening masa cuti nie?
bukan sebab korang semak kat rumah reramai..
naikkan bil elektrik..
naikkan bil air..
naikkan bil makanan..
naikkan bil bila sperma menulis...
haaa

diorang akan pening dengan jemputan kawen yang berpusu-pusu terjah peti surat rumah..
nak pergi kerja kawen sebelah mak tiri, ayah pulak nak pergi sebelah janda hijau..
nak ke utara, ke selatan pun jemput..

hurm..
pilih disini disana terluka..
pilih di sana disini merajuk..


jadi adik-adik jangan berzina semasa cuti ini..
sila isikan masa lapang dengan ikut diorang pergi kerja kawen ok??
ma ayah g utara, korang pergi kerja kawen selatan..

jadi kalau cikgu marah kenapa tak siap buku sekerap, sila marahkan mereka yang sibuk berkahwin..ehe

sekian~

aku nak rembat satu FIxie !
geram aku tengok bebudak sekolh naik basikal nie!
sangat ghairah aku tengok..

kalau disuruh pilih antara basikal Fixie dengan awek PLAYBOY..
aku pilih basikal ok!?? =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails