SUMber KeJADIAn SPErma

Ahad, 22 Mei 2011

Hackers!!! Saya Nak Join 30 Bloglist Terpantas!!!


KLIK pada rambut upin atau ipin untuk maklumat lanjut..~


kenapa aku join contest nie?
sebab senang dan menarik ok!


kenapa aku minat blog
Hackers nie..


yang best!

1. sebab banner die ade gambar UPIN dan IPIN, mereka comel ok!

2. sebab background die hitam putih kelabu sikit, warna faveret aku..

3. sebab aku dapat banyak informasi dan maklumat terkini, dahulu dan yang tak pernah aku nak ambik tahu, even aku terlepas tengok BULETIN UTAMA..

4. menjimatkan penggunaan kertas serta menyelamatkan pokok iaitu habitat haiwan liar, sebab tak perlu aku beli paper dan buku serta majalah yang memaparkan perkara yang aku rasa lebih banyak ada di blog Hackers nie dan internet..

yang tak best~

1. Hacker nie LELAKI kalau perempuan mesti boleh rekememkan kat adik aku..

2. Die dah berpunya dan dah berkahwin TAHNIAH ! =),
even banyak knowledge serta informasi die bagitau dan
mugkin digilai wanita diluar sana, sori, die dah berpunya..

sekian!~

mari berenang bersama sperma..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails