SUMber KeJADIAn SPErma

Khamis, 2 Disember 2010

nama anak saya" Nur Proton "..





ini buKAn bentuk penuLisan iLmiAh yang diKatakan harus mengikut cara PenuLisan "APA", "MLM", "CHICAGO" ataupun penuLisan " DEWAN BAHASA"..

bLog aku tidak mEmerLukan cara PenuLisAn untuk Skor dalaM karaNgan BAhasa Melayu SPM 2010 ( konOnnya soalan Bocor dan kementeriAn memBALAs kebOcoran soAlan itu dengAn MEnghidanGkan paper SubJek yang akaN diJawab dengAn Lebih susaH ) Beckup paper Bm yanG bocor?
Ouh! yeke?
whO cares? Aku dah LEpAs sPM! taHNIah!

aGhH! Lusa Paper LAst aKU untuk semesTer 3 ini!
akU xbOLEh tido!
bLoGwaLKing, BLogruNNing, FbWaLking, MyspAceJogging semUa aku cuba Buat bagi memuAskan nAfsu serakAh agaR jangan tidor!


tiba-tiba?
akU tersentAk dengan konsep Baru kereta proton!
untuk KLIM 2010 iaitU "Kuala Lumpur International Motor Show"
agH! demMMnn!!!

Ia/beliau/mereka/ sangat styLe! ( kereta itu )
bahanG InsPira pUn maseh hangat lagI...
Aku xTahu tentaNg benda ini, akU search Internet UntUk terjah benda ini, hanya Penerangan dalam bahasa INGGERis sahaja!
kaLau ak describe kat sini pun, xda Mud la,korunk Nak Layan kerana TerTarik Dengan desIgn nya!

CHECK IT OUT!


PROTON TUAH
Lebih kepada reka Bentuk Persona





PROTON LEKIU
Konsep MPV yang direka untuk pelanggan proton dari China



PROTON LEKIR
Lotus Europa yang dilancarkan dalam semula sebagai Proton Lekir




PROTON KASTURI
Facelift Saga BLM yang dah dilancarkan di Thailand 3 hari Lepas






PROTON JEBAT
Mitsubishi Lancer yang dilancarkan semula oleh proton




SATRIA NEO R3 konsep


jadi?...
apa PIliHan haTy?
apA pILIhan Jantung?
Apa PILihan Mak mertua anda??

AKu nak ...:

Proton Lekir
( masa Bujang dan SingLe nie )haha
Proton Kasturi
( bIla aku dah Berkerjaya dan rasioNAL )
Proton Jebat
( Untuk Cari jodoH..Huaahaa )
Proton Tuah
( bagi Ayah aku, unTuk BAwak ibU aku seLAku Isteri ayah aku Untuk daTing)
Proton Lekiu
( dah ada isteri dan anAk 8 orang )
SATRIA neO r3
( bagi adIk-adIk aku Sorang 2 biji ) haha!

tAPI YANg AKu ada SekaraNg adalah? meneTAp di Proton cIty Untuk Belajar mengejar cita-ciTA dan membeLI kereTA-keretA serta mendidiK anak BAngsa! ahha!





sekitar KLIM 2010
KLIK ini untuk LAnjut tentang KLIM






suMber sumber di Pusat sUmber :
kLIk dibawah ini untuk maklumat lanjut~

kedai proton makcik timah
Warung AsAm Pedas Ahmad Kassim
benGKEL motor dan BAsikAL ah MEng
baLAi BELia kg. Sentosa

P/s:
segaLA info yang Kurang tePAt atau saLah adaLAh tidak diseNgajakan..
faktor ramBut mungkin Punca utama kaLAu saLAh informasi..

3 ulasan:

  1. waaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!
    aku mau semua kereta2 2....

    BalasPadam
  2. Damn! Smart siak! BTW, aku baru baca pasal ni kat blog orang lain. Ingat nak update tapi kau lebih pantas. SO aku copy paste blog kau jer la. nanti aku link back. LOL!

    BalasPadam
  3. linda=ahha! amikla,leh bwk g sabah..

    kay=ahha! ko pun kdg2 pntas,,memang style! kalah cooper ko! ak nak sume!!
    boleh!link2!haha

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails