SUMber KeJADIAn SPErma

Jumaat, 31 Disember 2010

6 DUGAAN MALAYSIA selepas AFF SUZUKI

ok! aku mula panas dengan ada satu blog mamat indon menghina lagu negara kita dan jurulatih bola sepak kita..
entah apa yang dimahukan mereka?
dah!xnk bermadah dan berkias..

6 PERKARA MALAYSIA PERLU HADAPI SELEPAS KEKALAHAN INDONESIA

1. BANGUNAN

kita kena terima hakikat,sekiranya bangunan dan rumah kita terbengkalai,bukan kerana tiada bajet,sponsor atau segalanya.. tetapi?kekurangan pekerja buruh INDONesia yang frust dengan malaysia yang mengalahkan negara mereka.. penat mereka berburuh membina bangunan-bangunan di sini,tapi? mereka kena akur dengan kekalahan.
" ngak bias kamo tingalin malaysia,because ini tempat bisa cari rezeki dong"

2. MEE SEDAP

penularan terhadap ketagihan memakan mee sedap iaitu mee segera, ini berleluasa dan mampu menjadikan mee sedap ini sebagai makanan asasi seharian penduduk. Tapi! awas?! kamu semua kena belajar bedikari dan makan mee segera buatan malaysia.. mungkin produk ini tidak mendapat tempat di sini kerana tewas di FINAL AFF suzuki

3. SINETRON mereka

ketagihan parents kita, nenek,atuk dan kita sendiri harus menerima hakikat sekiranya, tiada lagi segmen SINETRON di tv3 atau stesen tv lain. UPIK ABU dan LAURA 2 mungkin tidak ditayangkan dan mari menonton cerekarama ataupun akasia

4. WANITA MELAYU

wanita melayu disini, akan berasa sedikit selamat kerana tidak akan digoda dan dibawa lari ke LOMBOK.. kurangnye paper keluar cerita tentang kehilangan anak dibawa lelaki lombok.. ayat manis yang dilafazkan tidak mampu mencairkan wanita melayu insyaALLAH. dan mereka mungkin xmahu anak mereka ada darah malaysia kerana keliru nak bagi anak lelaki mereka mewakili skuad HARIMAU MALAYA atau GARUDA nanty.

5. BIBIK

sila jaga bibik atau orang gaji indonesia, yang berada di rumah anda atau jiran atau yang kapel dengan bibik. jangan benarkan diorang pulang ke tanah air kerana hanya kalah dalam bola sepak. mereka tidak boleh nafikan kehebatan pasukan kita. sekiranya ada orang gaji atau bibik ini di rumah pemain kita seperti rumah safiq rahim, khairul fahmi, amar, muslim.. bagi kata-kata semangat kepada mereka agar terus berkhidmat dalam rumah itu menyediakan makan minum dan sebagainya.

6. HINAAN DARI MEREKA

ini perkara serius,banyak blog dan web yang aku jumpa menghina negara kita dari individu yang tidak profesional. udah-udah la tu yob!! rilex-rilex sudah! xperlu menghina,mengutuk..ok?
chill2..senyum2!ahha

sekadar nukilan bongok..sila jangan percaya..ahha!
spermatids board!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails