SUMber KeJADIAn SPErma

Ahad, 26 Disember 2010

SKAndaL SEKS penoNton MaLAYsia GemparkaN staDIum..



syUkur ALHAMDULILAH!!
atas kEmenAngaN MALAYSIa ke atas IndOnesia.. 3-0..

3 goAl
buKan sesUAtu yanG mudah SepertY MencebUri rancaNgan REaLiti Akademi Fantasia, MAri MEnari, Raja LAwaK atau menghadiRi UjibakaT MENtOr ..

Ok! sebeLum aku mencerItakan dan menterjemaHkan apa YAng berkecamUk daLam kePAla akU tenTAng PengaLAman semasa menyAksiKAn FINAL AFF SUZUKI ini semaLAm..

InGin saya TegasKan.. berDiriNya saya disini..eh?
aku taip post nie, secaRa MenyiaraP ok..haaa?
menyiaraP?
meMAng Howt..ahha


"KETAHUI RAHSIA CARA MENAIP ENTRY BLOG DIRI ANDA"

secara MeNiaraP?oranG iNi bongOk dan xhensem..
Ok?itU resUltnye..
ala,mcm APPLIcation Kat FB la(rahsia cara tidur anda)
..ahha

sebeLum aku meNghaYati KeperItan Dan KesedapAn aku Ke STADIUM BUKIT JALIL..
aku menyiaPKan beberaPa entry tenTang cOntesT dan TerJebak dalAm segmeN Abg BEN ASHAARI (500 blog)..

teRima KAsiH kepAda SegmeN Abg BEN kerana MEnjadIKan FOLLOWER blog aJAran Sesat akU ini DAri 100 Kepada 111..hee!
saya XsuruH awak-awak foLOw bLog saya eaa??ahhaha gila gedik..

Anyway TAnx!

akan Aku sinGGah ke BLogggGG anda nanty, sebab BAu StadIUm masIh mELEkat pada BAju saya,mOod BlOgwaLKing beLum samPai sEru

tAHNiah Kepada FOLLOWer ke 100 akU.. sila ucaP tahniaH untuk dIri Anda,,ahaha

en. shada weNtz..
bLog die sGt sTYLe dan macaM-macam ada!
SEBELUM
ke stadium..


SELEPAS
pulaNg dengan kemeNAngaN



sabryabbas

meMakai no 111 dan mendahUlui pelari lain..

..TANAH TUMPAHNYA DARAHKU..


tNggU aku buaNg air di Blog anda..
siapKAn tandas..haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails