SUMber KeJADIAn SPErma

Ahad, 19 Disember 2010

BudaK DULu dan BudaK sekarAng..




syUkur..

aKu DapaT LupakAn cinta Aku kepada DIa ( bLog PILIHAn baru ).. waLAupUn xLAma Bersama.. taPi NIkmatnya selAManYA..

yep!
semALAm saya adE di Muar, JohOr..
sekAraNg daH ade Di tAnah TAnduS Proton cIty..

baU kaKI tokey waRUng-waRung MAkan di Muar MAseh MEnghanTui ke eGoaan Lubang iduNg aKu..
sekArang,akU perLu BAu kakI kedaI mAKan di sINi yang LEbih dIkeNALi dengAn keLANtan coUntry..

buKty?kenapa KELAnTan?
duLu, MAsa ZamaN dOLLAH saLLEh jadI striKer denGAn SheebY singh..
Aku naK tengOk JOHOR fc VS N9 ( semI ).. di kedaI makaN..

tapi.. malanGnya,

hAmpir SeMua kedAi BeranI meNunJukkAn PerLwanan KELANTAn vs KEdah..
KAmi macam MAne? orang Johor?
ok!

aku tahu, kawen dengAn orang keLAntan..ahha

ok! dah! merepEk giL BAbi panjang ( babi buKAn nama Sebenar )..

beza Budak duLu dan sekaranG!
MAsa Cuty seKOLAh


DULU: MAen guLi, Lompat getah, LAyangg-layAng..
SEKARANG: MAen facebOOk,On9, Hp, SAnggUp KumPuL emAiL memBer sebeLum cuty SekOLAh, pergi KEm, atau Motivasi DengAn niaT dapaT MIntak EMaIL Fb,Twitter,forMspring etc. daripada KAwan LDK..

DULU: Pergi ZOO negara dengAn haraPAn naK tahu MAcaM MAna Rupa gajaH atau ELEphant..
SEKARANG : perGi MC doNALd depan ZOO negara, JOM HEBOH sebelah ZOO negara, nak MAen SUpa DUPA, AQUARIA ( belakanG ZOO negara ) , LEpak MAmaK teNgok BOLA (bawah ZOO negara)..

DULU: Maen masaK-masak..
SEKARANg:MAen edit-edIt Pic gUNA aDobe Photo, PhotoScape LA..dan BereBut NAk mAsUk "KAMILAH BINTANG", "IDOLA KECIL 18", "TOM TOM BAK 5","So,U tHink u so cUte?"," MARI MENGIRA", "SEHATY MEWARNA" la, NAk berLAkun denGAn SHAZLAn, NAk duet DenGAn HAzIq la, naK salAm MIA SARA la..err.

DULU: tengoK kartun USOP SONTORIAN pagi-pagi baNgun..
SEKARANg: XnaK teNgok KArtun xda Effect 3D, PAgi-pagi BAngun pergi BELi tiket wayAng..

DULU: makAn choki-chOki..
SEKARANG: Pijak Choki-Choki..err?



....................................

2 ulasan:

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails