SUMber KeJADIAn SPErma

Ahad, 29 Mei 2011

100petanda dia JODOH kita~


sambil gua tertengok MENTOR..
gua rasa baik gua buang masa dengan meluahkan segala apa yang gua rasa gua nak luahkan kepada awak..

ada yang kata MENTOR ini adalah GurL power??
yela semua WANITA gegiRL masuk FINAL..haa

waaaha!
baguslah..
gua malas nak mengulas lebih..
sebab gua pun bukan baik sangat...
yela sperma kan..aha

mentor xda kena mengena dengan gambar nie ok?


Ok!
terus kepada tajuk entri aku..
benda ni aku baca di Hazhand yang juga mendapat dari sumber yang dipercayai iaitu i Luv islam..

10 petanda dia jodoh kita..



1. Bersahaja

tak kisah pakwe atau makwe dia tidak akan berpura-pura, berlakon depan kita. Dia akan buat rilex je dari segi percakapan, pemakian, eh salah, pemakaian, tingkahlaku.. kalau nak tau dia bersahaja atau tak, cuba makan sama-sama, kalau tiba-tiba dia wat sahaja je tak nak bayar makan kan? haa.. insyALLAH dia jodoh kita.. memang dia jenis tak da duit, dan tak berpura banyak duit padahal pinjam member.. cth lain : tengah belajar saa-sama, bersahaja je dia korek hidung selet kat meja..hee

2. Senang bersama

senang bersama nie bukan bermaksud senang je dapat pegang tangan, pegang kepala, pegang telinga kan. bukan juga senang bersama tidur sama-sama, bangun sama-sama, tapi senang bersama ni macam tak bosan walau asal makan je nak makan sama, lauk sama, ikan kalau pakwe makan ikan jantan, makwe pun nak jantan, kalau pakwe makan nasi guna tangan kiri, pasangan pun nak makan tangan kiri. kalau pakwe berak berdiri makwe pun nak berak berdiri. tak bosan walau dia balas msg yang kita bagitau hari-hari, awak jage diri ek? ,,k,, "K" je balas? hurm, tapi kita rilex je.. tak bosan malah rasa menarik je dapat msg "k".. semakin hari semakin sayang..

3. Terima kita seadanya

dia akan terima kita seadanya walau kita ada kekasih gelap dan skandal yang banyak. kita curang pun dia terima kita seadanya! haa!? suka la tu? bukan lah! dia terima kita seadanya walau asal kita msg tgh malam dengan dia mesti tibe-tibe kita terdiam, tak balas.. rupenya dah dibuai mimpi.. walau rasa macam terbiar, tapi dia tak kisah memang itu kita.. terima je.. terima kita walaupun dulu kita pernah curi kompang dan pernah masuk sekolah Juvana, tapi kita dah berubah dan dia terima kita seadanya dan terus dipupuk kearah kebaikkan, bukan sama sama masuk sekolah Juvana semula ea? awak Just the Way u are ea? hi hi hi

4. saling percaya mempercayai

masing masing ada rahsia tersendiri dan kadang kadang rahsia ni kalau kita simpan sorang sorang mungkin membebankan. Jadi lepaskan beban dan cerita kepada pasangan kita jika kita rasa selamat rahsia ini bersama dia iaitu pernah cuba mengurat mak pasangan kita atau suka pakai boxer koyak kalau pergi kuliah. kita percaya yang dia tak kan cerita pada kawan dia atau buat page sya benci lelaki pakai boxer koyak pergi kuliah. dia akan simpan seperti simpan hati lu ok? percaya satu sama lain, walau cinta jarak jauh, percaya bahawa memang setiap malam dia akan duduk di surau selepas isyak sehingga jam 12 malam dan bukan keluar berfoya dengan orang lain. tak perlu semak dengan hp kat tangan asyik nak msg bagai, sampai nak makan, tido sume tak bagi tak percaya dan nak msg jugak. sekali sehari msg pun ok, sekejap pun jadi, untuk pastikan dia ok, sihat dan menyayngi kita..ehe!

5. solat istikharah

Jodoh pertemuan semua di tangan ALLAH. Mohon la petunjuk daripada Allah agar di beri jodoh yang baik, insyaALLAH. Jangan ditangisi kalau pasangan kita sebenarnya pasangan kakak kita. jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya dan jika tidak tolaklah dengan baik. Nikma didunia hanya sementara dan akhirat kekal selamanya.

6,7,8,9,10.. baca la ek?
kat LINK atas nama Hazahand atau cari kat i Luv Islam..
aha

muka mirip?
posisi tahi lalat sama?
cara keluar semasa lahir sama?
warna najis sama? suka lagu sama?

itu JODOH kew?? haish..
no komen..


anda mungkin nak tekan :

1. larangan selepas CLASH
2. apa itu Neraka
3. wanita menarik lelaki ke Neraka jika?
4. Nota ringkas bercinta jarak jauh

2 ulasan:

  1. tibe2 tersenyum bace entry neh (^_^)
    haha pdhal xde pkwe
    erk cik suha sdg promosi diri ke?

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails

pAsuNk TELingA!

Related Posts with Thumbnails